czwartek, 3 lipca 2014

Uśmiechnij się z letnimi nowościami

Nie przepadam za komediowymi serialami, dlatego rzadko kusze się na nowości z tego gatunku. Te produkcje mało kiedy doczekują się drugiego sezonu, gdyż ciężko dorównać takim hitom jak Freinds, Dwóch i pół czy Jak poznałem waszą matkę. Ostatnim niezłym serialem komediowym, który oglądałam jest Jeden gniewny Charlie. Tego lata postanowiłam przełamać się i obejrzeć kilka nowości, jedną z nich był serial dwóch przyjaciółek Jennie Garth i Tori Spelling, jednak okazał się dla mnie wielkim nieporozumieniem, więc mogę powiedzieć jedynie, że Mystery Girls należy omijać szerokim łukiem, a serial raczej nie przetrwa zbyt długo. Kolejną obejrzaną przeze mnie nowością jest komedia kryminalna, Taxi Brooklyn, wzorowana na francuskim hicie Taxi. Produkcja jest średniej jakości, pozytywną stroną tego serialu jest Chyler Leigh, znana jako Little Gray z Grey's Anatomy. Jednak to zwykła, niezbyt porywająca komedia kryminalna, którą można obejrzeć, ale nie jest to serial na który się czeka z niecierpliwością cały tydzień. Ostatnim z komediowego tria jest Young&Hungry, przyjemna komedyjka z Emily Osment w roli głównej. Opowiada ona o młodej, zadłużonej kucharce, która znajduję pracę u młodego przemysłowca. Już pierwszego dnia znajduję się ona w niezręcznej sytuacji, która może zaprzepaścić jej szansę na stałą pracę, ale może dać nadzieję na miłość. Y&H jest miłą, lekką i przepełnioną humorem komedią, godną polecenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz