piątek, 25 lipca 2014

Second chances

Nigdy nie powinniśmy oceniać niczego po pierwszym wrażeniu, gdyż może okazać się ono mylne. Podobnie jest z pochopnym ocenianiem seriali po pilocie. Czasem jest nudny i nieciekawy, jednak może mieć ukryty potencjał, któremu warto dać drugą szansę. Przyznaję, że Mystery Girls oceniłam zbyt pochopnie, podobnie jak Taxi Brooklyn. O pierwszym z nich myślałam jak o nieudanej i mało zabawnej próbie powrotu dwóch przyjaciółek z BH90210. Jednak się myliłam, może nie jest to komedia najwyższych lotów, ale jest całkiem zabawny i da się go oglądać, co więcej można się przy nim zrelaksować po ciężkim dniu, gdyż jest całkiem przyjemny w odbiorze. Dziewczyny dają radę i chociaż nie wróżę im zbyt długiej przyszłości w tej produkcji to MG dostaje ode mnie duży plus. Co do drugiego serialu pochopnie ocenionego muszę stwierdzić, że jest gorszy niż się zapowiadał... Taxi Brooklyn obejrzałam ze względu na główną bohaterkę znaną mi z roli Lexie Grey w Grey's Anatomy, jednak nawet jej obecność nie pomogła i po drugim odcinku, w którym strasznie wieje nudą i każda możliwa akcja jest przerywana nadmierną paplaniną, bądź słabym humorem, rezygnuję z dalszego oglądania. Może jeszcze do niego powrócę, ale póki co odpuszczam, gdyż jest wiele ciekawszych produkcji, a czasu jest tak niewiele. Pozostawionym również musiałam dać drugą szansę, a potem trzecią i czwartą. Nie mogłam się przekonać do niego, aż do czwartego odcinka, który oglądało się bardzo przyjemnie w porównaniu do trzech poprzednich. Jestem zadowolona, że nie odpuściłam go sobie po pierwszym lub drugim odcinku, po trzecim już ledwo się przemogłam, gdyż był wyjątkowo słaby, jednak ciągle widziałam w nim jakiś potencjał, czułam, że może nas jeszcze czymś zaskoczyć. I nie pomyliłam się, czwarty epizod był na prawdę dobry i przekonał mnie do tej produkcji, nie wiem jak będzie z kolejnymi odcinkami, ale wiem, że ten sezon obejrzę w całości. Tak więc pierwsze wrażenie to nie wszystko, czasami trzeba dać drugą szansę, a czasem nawet trzecią i czwartą jeżeli czujemy, że coś może z tego być. Nie warto rezygnować zbyt szybko, ponieważ możemy później tego żałować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz