poniedziałek, 12 maja 2014

Sezonowych cięć ciąg dalszy

Witajcie! Niedawno internet obiegła informacja o kolejnych czystkach stacji telewizyjnych. Następnego sezonu nie doczekał się Dracula, moim zdaniem dobrze, gdyż nie mogłam, zmęczyć 10 odcinkowego sezonu. Serial od początku nie porywał, czekałam aż się rozkręci, ale niestety się nie doczekałam. Zaczęłam go oglądać z sentymentu do postaci Draculi, o którym oglądałam filmy w dzieciństwie. Jednak produkcja moim skromnym zdaniem okazała się po prostu nieudana. Odstrzelony w ostatnim czasie został również Josh Holloway z Intelligence. Wycofanie tego serialu jest dla mnie wielkim rozczarowaniem, gdyż miał on potencjał i był inny od większości programów, które oglądam. Może nie do końca obiektywnie oceniam ze względu na Josh'a, który zawsze dla mnie pozostanie Sawyer'em z mojego kochanego Lost'a. Lost był kolejnym z wielkiej trójki, które zaraziły mnie miłością do seriali. I pomimo swojego zakończenia, które większość ludzi uważa za bezsensowne, będzie on zawsze tym wyjątkowym, o którym nigdy nie zapomnę. Aktorzy byli tam znakomicie dobrani, historia była wciągająca, chociaż chwilami odnosiło się wrażenie, że jest ciągnięta na siłę, a producenci sami nie wiedzieli jak wyjaśnić niektóre wątki więc je po prostu ucinali, co nie zmienia faktu, że serial był obłędny. A teraz wracając do Intelligence. Wielka szkoda, że ucięli to tak szybko, bo oglądając tą produkcję nie można było się nudzić, zawsze była jakaś fajna akcja, aktorzy byli nieźli, a pomysł na serial fantastyczny. Jednak najwidoczniej zabrakło jakiejś iskierki, która by nadała mu swego rodzaju magii, która zatrzymuję widza na dłużej. Przedłużenie dostał natomiast Hannibal, który sprawiał że przysypiałam podczas oglądania. Strasznie męczył mnie pierwszy sezon, który miał może ze trzy interesujące odcinki, a potem był po prostu nudny. Nie rozumiem dlaczego dostał zielone światło już na trzeci sezon, a inne bardziej interesujące seriale zostały skasowane... No nic, najwidoczniej taki jest smutny los człowieka o odmiennym guście serialowym. Na razie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz